Korpcup

juli 3, 2011 § Lämna en kommentar

20110703-194452.jpg

20110703-194505.jpg

20110703-194518.jpg
Igår var det dags för årets korpcup. Detta året var jag inte med och spelade men det var trevligt att vara där och heja. När Linus fått nog av allt fotbollstittande åkte han hem med mormor.
Det gick inget vidare för laget och Fredrik skadade sig så han hoppar omkring på ett par kryckor. Men efter cupen blev det lite grill och fest. Grymt härlig kväll hemma hos Carro & Hansson. Satt ute hela kvällen med trevligt sällskap, go musik och lite gott i glasen.
Idag steg jag upp strax innan 12, vilket inte hör till vanligheten. Fixade lite här hemma, gick och köpte pizza till mig och Fredrik därefter traskade jag iväg hem till mamma för att hämta min prins. Det första jag möttes av var en glad prick som sprang och gav mig en kärleksfull kram. När vi kom hem gick vi ut och lekte lite.

Nu är jag helt slut, ska slänga in mig i duschen och sen gå och lägga mig. Kanske hinner jag att ladda upp bilder från igår annars kommer det någon annan dag.

Lämna en kommentar

Vad är detta?

Du läser för närvarande KorpcupStunder i livet..

Meta