En dag i snön.

januari 22, 2012 § Lämna en kommentar

Idag passade vi på att gå ut hela familjen en stund i snön. Det var plusgrader ute så vi tog vara på tillfället för imorgon kan den vara borta.
Linus tyckte det var roligt att göra snöbollar och kasta rätt upp i luften. Under tiden vi är ute kör en brandbil förbi oss och Linus tappade nästan hakan. Brandmannen såg hur fascinerad Linus var så han satte även på blåljuset. Dagens höjdpunkt för prinsen!

Min höjdpunkt var däremot ett vad. Jag och Fredrik slog ett litet vad om att den som först träffar lyktstolpen ca 10 meter framför oss slipper laga mat idag. Jag tog fram mina handbolls- skills och prickade den på första försöket, en riktig stjärnvinst om ni frågar mig. Till råga på allt lyckades Fredrik göra en supergod kycklingpaj.

Imorgon blir det förmodligen VAB om inte Linus är finare i sina ögon, han har nämligen ögoninflammation.

20120122-202606.jpg

20120122-202614.jpg

20120122-202914.jpg

Lämna en kommentar

Vad är detta?

Du läser för närvarande En dag i snön.Stunder i livet..

Meta